om träningen i går :)

heej, tack för alla gulliga komentarer och jag tar verkligen åt mig de :)
Nu är det bara så att jag har lite lite tid till att lägga in massa bilder och vara lite mera aktiv men jag ska bättra på mig men skolan och Tingis går såklart först :)

Igår på hoppträningen gick det SUPERBRA!! :D Hon var verkligen en super stjärna och vi hoppade endå lågt vi hoppade en 90 banan altså L:b och det gick bara braa :D Hon var så fin och lyssnade jättbra på mig och på framridningen så var hon jättelugn i galoppen och gick ganska bra med bakbenen också!! :D

Idag så ska jag och Becca eventuellt fara till Adde och Matte kanske att de ska komma till Becca så vi är hos Beca istället.. Fast Vendela skulle ha en filmkväll somm jag VERKLIGEN skulle vilja gå på men då hann jag tacka nej eftersom jag var helt BOMBSÄKER på att mamma skulle säga nej.. ;/ Men det blir väll en kul kväll endå :D men nu ska jag fixa en saak sees ;*

 
 älskar min ponny<3





» saga

Tingeling :)<333 Haha känner Gabbis och hon har gått på min ridskola :D

2009-09-21 » 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback