svar på vilket program + planer för idag :)

Anonym om SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN! :D:
Snälla kan du säga vilket program :D (A)

---

jag vill helst inte säga vilket "program" eftersom det inte är ett program. :) jag och min bästis Vendela lovade att vi inte skulle ge ut programmet i bloggen men om du vill ha en sån header kan du skicka bilder till mig och skriva hur du vill ha den på min mail [email protected] :)

---

morron allihopa! :D

vi börjar 10 över 9 på tisdagar så det är gaaanska skönt! :D förutom det att jag av ngn konstig anledning vaknade klockan 7 fast jag hade tänkt sova till 8 suuuuuck!!
aja, då fick jag tid att blogga iaf :)
Idag ska jag och Tingis fara ut och konditionsträna :D Vi ska försöka leta en bra galopp stig så hon kan få galoppera på :) Sen ska lillsyrran och mamma ta henne på onsdag och söndag så jag ska på onsdag eltså imorrn kanske fara på stan med becciz och klippa mig ;D asså mitt hår är sjuuuuuukt äckligt har inte klippt det sedan 2 dagar före jul och det är ganska hemskt!! :O så jag ska klippa igenom håret rejält men vill spara så mycke längd som möjligt :D
Sen ikväll ska jag ju fara iväg och hoppa Bubbis också ska bli så roooligt fast nu kommer jag känna mig grymt förstor för honom fast jag ientligen inte är det :) Men jag är typ på gränsen ;/ men man kan inte rida B-ponny jämt.. aja, nu ska jag snart gå vi sees ;*

 Världens finaste Tingeling<3





Har du köpt henne, eller har du henne på prov?

2009-09-01 » 14:42:14

Åh, fin ponny :D

Då veet jaag :) kanske skickar bilder sen :)

2009-09-01 » 17:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback