Amanda har åkt hem ;/

Manda kunde inte sova här och det söög!! Vi har verkligen haft jättemysigt ikväll :D Vi satt ute på våran balkong och tittade ut över området och satt på varsin sida av balkong räcket och lutade ryggen mot taket :) Där satt vi och drack upp det sista av våran cider och åt upp en påse potatisskruvar och pratade om stockholms resan :D Satt ute på balkongen i 3 timmar!! Tiden gick verkligen sjuktsnabbt!!
Nu är klockan nästan halv 1 och jag är verkligen inte trött!! Alla andra i min familj ligger typ och sover :P ska ju upp senast halv 10 imorn eftersom Alex ska hämta mig klockan halv 11 :) Ska ju rida Lilla Ess imorn ifall jag inte har sagt det redan :P

Jag själv ligger i min varma säng och lyssnar på Dead by April.. Är faktiskt lite trött på att lyssna på samma låtar hela tiden nu... Ingen som vet något bra band / låt ? INTE fjortis musik dårå :P Fjortis musik räknar jag som typ Hiphop/RnB :P Gillar ju som sagt, hårdrock, metalcore, rock aja, mera den stilen allafall enligt folk i min klass : Emo musik -.- aja nu ska jag kolla runt lite graaannn pusshejj<3

 





the offspring är ganska bra=)

2010-05-01 » 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback