Blev ingen uteritt

Idag hjälpte jag till när Maria hoppade Cherie för 3 gången :) De ver verkligen jätteduktiga och de lyckades hoppa ett hinder på kanske 1m :) Så det kommer nog gå jättebra för de i frmatiden innom hoppning :)

Sen skulle jag ju rida ut med Roffe klockan 12 men Roffe hade trampat sig på högerbak och var ganska gallig och varm där så hon longerade honom på banan och först verkade han halta litegrann men sen släppte det som och sen eftet det när hon tog in honom igen så var han nästan varmare i det benet men han haltade inte alls.. konstigt.


Red Barbacka på banan en stund med Tingis och hon var riktigt fin och avslappnad :) Har nyss kommit hem eftersom jag missade första bussen och sen fick jag vänta 1 timma på den andra och sen missade jag den också så sen fick jag skjuts av Elsa ( som är medryttare på Greta ) hem :)

Nu har jag duschat och satt på mig myskläder och mina älskade ringar ^^, nu ska jag gåå ska nämligen maila en skiss på min nya sommriga bloggdesign till Minette som gjorde den jag har nu ^^, nu ska jag gåå pusshejdåå<3

 Maria och Cherie :)





» Elin

jag lovar.. jag bestämmer mig IDAG!

2010-04-10 » 17:04:39
» Elin

Hur söker man då?;p

2010-04-10 » 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback