Chachaaa bloggen

Har ju varit på staan med Mandaa idag och kom nyss heeeemm :) Hittade ett par supersteekiga solglasögon:D!<3 Me loove och det bästa av allt är att det var rooosaa!!<3
Hittade också en sorts linne kofta som var grå som blir supersnygg till ett vitt linne och ett skärp i midjan :)
Sen så behövdes ju sminkborttagningsmedel!!

Tänkte lägga ín lite bilder från igår och så bilder på mina solglasögon!!<3 My biggest love right now<3









 älskar frambenet<3







Vad tyyxx?

Nu måste jag städa mitt rum för det är kläder typ överallt ^^, hihi vi höörs nog ikväll kanske :) Beror ju på ifall det bliir filmkväll med Becca :)<3






snygggaa glasögon :D

vad mycket snö ni har kvar? :O

2010-04-24 » 14:04:45

Ni ser ju jättefina ut! jag kan slå vad om att det går jättebra på tävlingen;)

2010-04-24 » 16:52:50

Snygg Tingan :-D

2010-04-25 » 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback