Dead by April SUGER live :O

Haha, satt som vanligt och lyssnade på Dead by April och jag var ju bara tvungen att höra hur de lät Live eftersom det kan vara väldigt stor skillnad på Live och studie musik. Asså usch de SÖG verkligen live!!
Herregud han som sjunger kunde knappt sjunga rent! :O Han sjöng ju falskt nästan hela tiden:O

Asså näe nu blev jag besviken..Aja de är ändå superbra när det inte är Live så jag får väll förtränga det jag nyss hört :P
aja, nsu ska jag snart ut med hunden puss vi sees<3






Jag har sett dom live! :)

Det är grymt när man är där med härligt folk och det blir så mycket tryck liksom, kan dock förstå att det inte är lika bra att lyssna på datorn.. xD

Haha kan tillägga att det SPÖREGNADE heeeeeeeeeeeela kvällen och att det var iskallt, jag och mina kompisar tvingades värma oss i en kyrka efteråt i vänt på skjut HAHAHAH!

2010-04-03 » 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback