Dressyr tävling den 29 maj

Haha, några av er har iaf listat ut vad jag har gjort :P Jag anmälde mig igår till en dressyr tävling på SURF den 29 Maj :P

Jag fattar inte varför jag gjorde det :P Men jag måste bara pröva och se om det går :P Haha, näe eller asså... hahahahaaha men jag vill bara veta ifall det går att rida en dressyr tävling på henne med hyfsat bra resultat :P
Samtidigt som dressyrtävlingen är så är det en hopptävling i Sandgäran men fattar ni att jag skippar en hopptävling för en dressyrtävling:O!!! Jag måste ha fått solsting igår när jag och Becca solade så mycket för annars har jag ingen förklaring till det här :P

Så alltså, måste jag jobba stenhårt på hennes galopp nu och lägga ner massor med tid på den och att hon absoult inte får byta galopp när vi rider snettigenom!! HÄR är programmet jag kommer rida :) En L:b1 och jag har ridit den banan ca 5 ggr med 3 olika hästar och jag har kommit 2:a en gång och det var med Blue-eye och sen har jag också kommt 4 med honom på samma bana... Näe, jag måste vara helt galen!! :O

Hoppas alla stöttar mig till det här nu eftersom jag kommer garanterat att vara SÄMST av alla som är med...

Imorn blire stan med Amanda och sen direkt till stallet och rida Esset :) Uppdaterar när jag hinner imorn pusshejj<3

 Hmm, nu ser ju inte Tingis riktigt ut sådär.....






Det kommer nog gå bra!:) ni kanske inte kommer etta men du är ju endå en hoppryttare;)

2010-04-05 » 21:46:35

Det fixar du. Glöm inte att det är mot dina tidigare poäng som du tävlar. Inte mot dressyrsatsande ponnyekipage.

2010-04-05 » 22:16:17
» hanna

skojj,

lycka till! :)

2010-04-05 » 22:53:57

wiiie :D

Hon kan om hon vill! :D

2010-04-06 » 10:51:53
» Saga

Lycka till! :D

2010-04-06 » 11:15:31

SV: Precis, det är ju inte världens undergång om hon lägger in ngt bocksprång elr så;)



haha, var inte så säker på det;p

2010-04-06 » 12:04:27

SV: hahah jaa det tror jag också, hoppas hon sköter sig nu så att hon inte spänner galoppen!

Juste! hon hatar dressyrstaket, så ett tips kan vara att du försöker rida runt såna om du har några hemma eller nåt xD

2010-04-06 » 14:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback