Esset ^^,

Nu har jag nästan precis kommit hem från stallet :) Red ju lilla Esset idag och det gick verkligen SUPERBRA!! :D

Hon har blivit så himmla duktig verkligen! Vi hoppade en sån här övning :


Hon var verkligen superlugn mot hinderna och kändes väldigt stadig och hon tvekade inte en sekund :D

Hoppade banan kanske 2 ggr men sen så jobbade vi med oxern :)

Hon var såååå himmla duktig!! :D Sedan hoppade vi några språng på 65 och hon rev det ganska många gånger till en början men de rivningarna tar jag på mig för jag skulle ha lättat mer i handen men sen sista gången hoppade hon såå gryyymt fint över det så då travade jag av henne :)

Hahahahhahaahah, sen när jag och Alex satt i bilen hade vi hahahahaahhah vrålar tävling :P Hhahahahaa, asså jag har seriöst inte garvat så mycket på VÄLDIGT länge :P Hhahahaha, fattar inte riktigt hur vi började med det men det var för att Alex vrålade först och sen så var jag bara tvungen att vråla ännu högre och sen så bara fortsatte vi :P hahha sen låg vi båda dubbelvikta i bilen och typ grinade av skratt :P hahaha vi är inte onormala vi är fullkomligt jätte normala :P

haha , men nu är jag med Manda ( Manda vill att jag skriver bästaste Manda men jag vääägraar!! :P ) haha, nu ska jag vara sociaaal pusshejjj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback