Fortfarande sjuk ;/

Mår fortfarande inte bra och känner mig allmänt konstig och det känns som om det är någon som sitter och trycker på mitt huvud :S Inte nice!!

Har 2 stycken som är med i min lilla tävling hittills ^^, Hoppas det blir fler ^^,


Idag blir ju såklart hemma dag/kväll eftersom jag är sjuk... Maja ska ju ändå rida henne på hippo idag så jag skulle ändå ha varit hemma. Det är ju massa bra på tv iallafall..

Idag ska Basse ( våran hund ) bli kastrerad. Jag tycker faktiskt synd om honom,stackarn nu ska han bli av med "kronjuvelerna" :P Sen får han inte äta något innan han ska opereras och det ska han göra någon gång på eftermiddagen .. Fast Basse är lite små tjock så han dör inte av det ^^,

Näe, nu ska jag gå och kolla runt lite pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback