Home frome the school.

Nu är man hemma fram skolan dåå. Haha, det var en kille iallafall som skulle börja i våran klass. Typiskt också!!

Fick iallafall reda på svaret från vårat matteprov och jag fick G :) Är faktiskt sjukt nöjd eftersom det var väligt många som hade IG och typ bara en eller 2 som hade VG :P Men sen skulle man göra om de uppgifterna man hade haft fel på och man fick inte gå förän man hade rättat de klart. Jag blev klar efter ca en halvtimma :)

Snart ska jag och mamma åka iväg till vårdcentralen för att ta sprutan. Det ska tydligen ta typ 30 min att vara där för man ska få massa information också -.- det ända jag vill veta är ifall man får ont i armen efteråt eller ifall man kan bli förkyld och få feber av den.

Sen så bliree att fara till stallet och rida igenom Tingis :) Ska nog träna på dressyr programmet och öva lite skänkelvikningar i galopp om jag orkar :) Det beror ju på ifall man får ont i armen :P Näe, nu ska jag kila måste hinna kolla bloggkoll och allt såånt pussvisees<3

 Får se ifall det blir några sånna här idag då :P





Vad var det för spruta du skulle ta? :)

KRAM

2010-04-23 » 14:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback