Hoppträning- gymnastik + liten bana

Idag hade vi lite studs övningar och serpentiner och 4 hinder med ett galoppsprång i mellan :)
Vi hade ju Camilla Pettersén eftersom Frida inte skulle hinna tillbaka från högbo.
Vi fick väldigt mycket beröm för sist hon såg henne var typ i december och hon tyckte att hon hade blivit riktigt riktigt fin :D!!<3 Haha, så vad jag än har gjort ska jag fortsätta med det och att om ca 2 månader kommer hon vara nästan perfekt om jag fortsätter på det här viset!! :D
Tingis var förövrigt riktigt fin och vi jobbade mycket med att hon skulle hoppa med båda bakbenen när hon gärna vill hoppa av på ett bakben :P
Tillsist lyckades vi faktiskt men det var svårt :) Blir ingen banskiss idag för jag orkar inte göra det men här kommer lite bilder från träningen istället som min lillsyrra fotade med min kamera :)





 haha låångkooorv :P


Våran utrustning :) har inte glömt att jag ska ha ett utrustnings inlägg bara så ni vet :)



 hahaha sött bakben :P






HAHAHAHAHHAHAHA, Förmodligen det snyggaste språng vi någonsin har gjort :P

 De där jäkla bakbenen...

mini hinder<3

 

 BAKBENEN!!!!! ;C

 BAAAKBENENNN!!! :C



Jippeyy bakben!! :D<3

Haha, hoppas ni gillade bilderna ^^, jag tycker inte man ska titta på mitt ansikte på bilderna bara så ni vet!! Usch inte snygg alltsåå!!:O nu ska jag sova skola imorn ;/<3



Hihi, ego bild från idag när jag precis kommit in från solen ^^, kolla vad fräkning jag blev :P






» Elin

haha men tyyppp, fast jag tävlar ju LCn.

Allså vet du varför det står att det kostar 50+80 spänn? äääh pallar inte skriva i bloggen hela tiden, kan vi inte smsa ist?;p vad är ditt nummer?

2010-04-11 » 21:45:16

Sv; du får helt enkelt vänta tills proppen kommer ut, det är ju trots allt länge kvar tills tävlingen är+ att de inte öppnar anmälningarna förän i maj typ

2010-04-12 » 10:30:03
» emma

Fick din syrra nå pix på mig från träningen?:)

2010-04-13 » 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback