Jag skulle stiga upp klockan 8 men vaknade halv 7

Hm.. måste lära mig att sova längre tycker jag :P

Idag blire ju  stan med Mandaaa :D Det ska bli superkul har inte varit på stan på 2 månader nu :P okej typ 1 månad och några veckor men ändå!! (a) Haha det roliga är att jag alltid går på stan med Manda eftersom alla andra av mina kompisar har massa supertråkigt fotbolls tjaffs eller innebandy grejjs. Faaaast Manda spelar faktiskt innebandy men hon är ändå ledig när jag vill att hon sa vara ledig hihi ^^,
Har verkligen massa grejjer jag måste köpa. t.e.x : Jeanshorts , gladiatorsandaler, svart kajal , ögonfransböjare, T-shirtar och linnen (haha alltid T-shirtar och Linnen :P ) och sen bara massa övrigt roliga saker :P typ massa smycken kanske? Ringar och armband är bara såååååååååååååå snyggt!!<3

aja, nu ska jag försöka hitta på något att göra... och jag ska inte träna på dressyr programmet för det kan jag i huvudet och har kunnat det vääääldiiigt läängee!! Haha, man skulle typ kunna väcka mig mitt i natten och sen skulle jag lätt kunna rabbla upp alla momenten :P
Men det är ju bra för då kan jag lägga extra fokus på vägar och sånt eftersom jag ofta kan vara ganska slarvig med det ^^, Men oj nu började jag ju skriva igen, jag skulle ju gå hhaha pusshejj<3

 Film från i vintras :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback