jag suger på att uppdatera ;/

Anonym om Innan skolan:
Får du tävla lokalt på Shakira eller är du för gammal?

Sv: Eftersom Shakira är en A-ponny så är max åldern för att tävla året tills du fyller 13. Eftersom jag är 14 så får jag tävla henne endast som ungponny. Men jag skulle kunna tävla henne på mer än lokala tävlingar men eftersom Shakira inte har någon Licens så få jag bara tävla lokalt. För att tävla lokalt behöver inte hästen ha någon licens :)

Så slutsatsen är alltså att: Ja, jag får tävla Shakira lokalt men endast som ungponny :)



Förlåååt att jag inte uppdaterade igår men jag orkade faktiskt inte ifall jag ska vara ärlig.
Red ut i skogen med Maja och Roffe ( Barbis hahahahahhahaah ) Men Tingis var fullkomligt GALEN!! Hon var uppstressad och så fort det kom en bil blev hon helt spänd och började tramps runtlite grann så vi red hem igen.
Men när hon blev så himmla spänd och "rädd" så blev jag själv osäker så det kändes inte säkert att fortsätta rida så... Sen travadevi och galopperade vi ett litet tag på banan. Då var hon minsan världens snällaste...

Aja, men nu måste jag gåå vi ska ha frilufs dag på skolan vi ska åka till bräntberget -.- sees..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback