Konstigt..

Hade ju tänkt rida igenom Tingis ordentligt idag men hon var bara så sjuukt konstigt att det kändes inte värt att försöka.. I början var hon typ rädd för vattenpölarna på ridbanan ( fast det var nog mäst för att solen blänkte i de ) och sen så gick hon jättefint ett tag och sen liksom dog hon av och var som i sin egen lilla värld och hon kändes jättekonstig helt enkelt.. Det går som inte att beskriva men hon kändes som ändå inte halt. hon var inte tjockare i något ben men kanske en aningens lite varmare på högerfram uppe vid typ knät på baksidan men annars ingenting.. Ju mer jag klämde och och tryckte så kändes det som att hon blev jämnare i benen och sen kändes hon varmare i vänsterfram och sen höger igen och näe... Så slut resultatet blev väll att hon eventuellt var lite varmade i höger fram men annars ingenting.. Jag hoppas verkligen att det inte är någonting eftersom hon var helt ren igår och idag var hon konstig.. Aja, får väll se hur hon är imorn också. Då sa jag banne mig rida ut i skogen!! Hade ju igentligen insläpp idag men Signe kunde ta det eftersom jag slutade 1 så var jag klar vid halv 5 och insläppet är inte för än 6 :)

Näe, nu är det snart mat dax och idag blire fredags pizza pusshejj<3

 Älskade ponny<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback