Söndag morgon

Ser att jag redan har fått lite frågor till frågestunden :) Det är bara rooligt och jag har verkligen fått något att bita i :P  Så fortsätt fråga frågor tills jag säger stopp!!

Usch vad helgen har gått fort!! :O Skulle gärna ha helg i ett par månader till :P
Idag är det ju sista hoppträningen på 3 veckor av intesivt tävlande :D!! ÅÅÅHH, jag är så galet taggad och det är fan bara att satsa!! :D Minst en placering tycker jag att jag ska få den här månaden. I grunden ska jag bara rida sansat och fint och i omhoppningen blire omhoppningssvängar så det ryker!! :D Haha, hon kan svänga och hon kan hoppa så det är bara att tuta och köra!! :D

Hoppas vi får träna en lite mindre bana idag :) Även om det kommer bli mycket banträning nu så är jag ända jättesugen på att hoppa bana :) Det var så länge sedan sist ^^,

Näe, nu måste jag sluta tänkta på tävlingar blir alldeles för taggad här :P

haha, men nu ska jag gåå vi höörs senare pusshejj<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback