Städat ur min garderob

Nu har jag städat ur min garderob och jag lovar att mer en hälften av alla kläder som låg fär var helt oanvändbara! Antingen för små eller för fula :P Några kläder har jag inte äns använt en ända gång.. MÅSTE verkligen köpa fler linnen nu iallafall!! Trodde jag hade supermånga linnen men hade typ inga alls :O Någon som vill gå på stan imorn :P? haha<3

näe, nu ska jag gåå ska väll försöka äta lunch innan jag drar till stallet runt 12 :) pusshejj<3





det är så cp för vissa av dina inlägg går inte att kommentera! :S

Aja, iaf så får du inte tävla dressyr på bettet med parerstänger, jag tävlade på vanliga tredelade och ett äggbett.. det är dock inte att rekommendera, äggbettet alltså -.- starkare ponny får man leta efter haha! men nu vet du :)

2010-04-09 » 12:36:04
» -

(gick inte att kommentera det andra inlägget)

Men iaf.. hästens utrustning tror jag att du har rätt bra koll på själv, inga benskydd (endast framridning) och sen tror jag även att man inte får ha pullarnosgrimma, ngt osäker på denna punkt då jag har sett personer tävla med det på lokal tävling ändå. Men om jag inte har helt fel så får man egentligen inte ha det. När det gäller bettet så får man bara ha med fasta/löpande ringar eller D-ring samt eggbett är tillåtna. Inga krav på knoppad man.

Som ryttare får du ha jodphursskor och stövelskaft istället för stövlar på lokal tävling, du ska ha kavaj och om du har sporrar max 15mm (som i hoppningen?) Du får inte använda spö (endast framridning)(=

2010-04-09 » 13:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback