Tack för svar :D

Tack för svaren jag fick så nu vet jag att jag inte får rida på det bettet. Det var ju lite synd men hon går också väldigt bra på ett vanligt 3 delat:) Men får jag ha ett tre delat med parerstänger?
Det ser ut såhär fast INTE i gummi :


Eller måste jag bara ha ett helt vanligt? jag har ju ett helt vanligt 3 delat också men jag gillar det här bättre för ifall hon gapar kan hon inte "dra igenom bettet" i munnen :)

Sen vet jag fortfarande typ ingenting om hästen utrustning och min egen utrustning óch knoppar o.s.v ^^, Ingen som vet mer om dressyrtävlingar som kan upplysa mig lite vad som gäller ^^,  jag vet t.e.x inte ifall jag får ha jodpush med shortchaps eller måste man ha en ridstövel?

nu ska jag snart städa ur min garderob pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback