Tisdaag :)

Idag är det tisdag och då har ju Maja Tingis för då ska de rida dressyr på hippo:) Det är alltså min lediga dag. Och Tidagar är perfekt att ha som ledig dag för det är BARA bra saker på tv då som man annars missar ^^, Haha, så jag kommer antagligen sitta och nörda TV och dator idag och därför blire mycket uppdatering :P
På lördag så ska jag och Manda gå på stan igen och nu är jag bara ute efter en ända sak som jag verkligen behöver. Ett par Jeans shorts!!<3 Sen på kvällen så har jag insläpp och sen ska jag förmodligen åka till Becca för vi ska ha filmkväll:D Eller vi ska ha förhäxad maraton<3 Just nu kollar jag också på förhäxad<3 Wiiihoo!<3 Men nu är ju hungrig nu ska jag ätaa pusshejj<3

 Shettisar är ju bara för söta :)





» Elin

Jo det går nog bra! :)

Jag ska också till hippo idag för att rida dressyr! ;)

2010-04-20 » 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback