Varit med Vendela :D<3

Jaa, det var ju bara att åka och ta gardasil sprutan  :S Det gjorde ONT!!

Sedan åkte vi till Haga och hämtade upp Vendela som jag inte träffat på jättelänge! :D
Vi for till stallet och jag tänkte rida igenom Tingis i dressyren :) Ibörjan så kändes det helt jätte hemskt!! Hon var helt dryg och vägrade släppa i nacken och uussccch!!! Jag ville strypa henne verkligen!! Hon var så extremt jätte superdryg!! Men sen fick jag verkligen igenom det och då blev hon en dröm!<3 Jobbade verkligen med att böjja igenom henne i skritten och det behövdes. Men Vendela påminde mig hela tiden om att inte bli fast i handen och inte dra bak skänkeln hela tiden. Asså det ger så mycket att ha någon som säger åt hur man ska göra.
Ett tag var jag bara så extremt frustrerad att då tog jag en paus. Då skrittade jag runt ett tag på långa tyglar och lugnade ner mig själv och då gick det bra :D<3

Sen så hade Vendela lite dragkamp med hästarna i stallet :P Hon tog en morot i munnen och lät hästen bita tag i andra änden och sedan se vem som fick moroten :P hahaha det såg extremt kul ut :P Har lite bilder som jag kanske lägger ut imorn ifall jag hinner eftersom jag nog ska ha filmkväll med Becca ;)<3

Näe, nu ska jag fortsätta se på Talang :) imorn blire stan med Manda och stallet och ha insläpp och sen så bliree förhoppningsvis filmkväll med Becca pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback