What do you want frome me?

Ute visar termometern +5 och klockan är bara typ 9 på morgonen!! :D Har en kännsla av att det kommer bli galet varmt idag :D WIHOOO SOMMAR HERE I COME!! :D Så en viss liten Johanna kommer ju ligga ute och sola hela dagen tills stallet och hoppträning kallar.

Vaknade klockan 8 idag och försökte blogga då men internet blev lite fucked up men eftersom jag är så hightec så fixade jag det på ca 1h :P hahaha okej jag ringde och gnällde på pappa att han skulle visa mig hur man gjorde men vi säger ändå att jag är hightec ^^,

Igår såg jag på djävulen bär prada på tv4 och filmen är riktigt bra :)
Hoppas ni inte missade den!! :)

Nu sitter jag och lyssnar på MTV där Milow sjunger sin Ayo Technologie eller vad den nu heter :P haha<3
Näe, nu ska jag försöka äta frukost och städa så jag har gjort bort det tills solen kommer fram till våran altan :P Den borde komma dit snart :P

Näe, nu ska jag gåå hadeebääst<3






» Elin

Jaa jag får göra det!:)

2010-04-11 » 09:27:45

vi har 25+ i rättvik i solen :DD

2010-04-11 » 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback