What i want is what you want^^,

Heloojj solen har inte kommit till våran alltan än men alldeles snaart ^^,
Har ätit frukost och ätit upp det sista av mitt godis eftersom när skolan börjar har jag godisförbud ^^, Antingen var det 1 månad eller till sommarlovet hihi kommer inte riktigt ihåg.
Usch jag komemr verkligen att dör ifall jag inte får äta mitt älskade godis :P Haha, igår hatade jag det men idag älskar jag det haha otippat :P

Näe, inge mer godis för mig nu ska jag komma iform till tävlingssäsongeen annars så kommer jag aldrig orka rida en hel bana.

Det märkte jag när jag och Bubbis tävlade L:an för jag orkade inte rida hela vägen så det var därför vi stannade ut oss på nästsista hindret i omhoppningen med det räckte till en 3:placering och det var verkligen våran BÄSTA ritt någonsin!! I grunden red jag så förjävligt bra och han flööög<3 usch vad jag saknar honom..<3

But it's time to move on...I guess?

näe, nu ska jag snart lägga mig och sola utomhus och ha det häärligt pusshejj<3



I miss it all. I really do..





» emma

sv: Haha jag tror det är bäst om jag och Amir väntar lite med det. Vill hitta honom bättre i dressyren först :)

2010-04-11 » 12:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback