wihoo jag har sprungit!! :D

Guud så duktig jag har varit nu!! :D

Sprang till OK och tillbaka och sen tänkte jag gena ( hehe ^^, ) genom hus området men där sprang jag vilse så då fick jag springa runt ett tag och sen hittade jag ut igen och sprang hem:) På vägen hem när jag visste vilket håll jag skulle springa kände jag att jag pressade mig själv vkligen och ökade lite grann hela tiden och det gick jättebra :) Nu har jag stretchat och duschat och precis druckit upp min hallon och blåbärs smoothie :)
Imorn ska jag väll motionera tingis lite grann ifall hon är bra i benen och sen ska Alex ta bort snösulerna låter det som och sen kanske jag ska hoppa Esset ifall underlaget är bra :) man kan ju typ bara använda halva våran bana nu för den ena halvan är jättegeggig och den andra helt torr. Konstigt :P men hoppas att det har torkat upp bättre imorn i såfall :)

Näe, nu ska jag snart sova tror jag är ganska trött och jag har en känsla av att jag kommer ha GRYM träningsverk imorn. Hade faktiskt ganska bra kondis men är verkligen inte van vid att benmusklerna ska sträckas ut istället för att knipas ihop :P aja seees imorn godnaatttt<3






» Elin

Jo jag vet! :)

2010-04-14 » 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback