A place where i belong

For ut till stallet så jag var där runt halv 3:) Elin kom runt 3 och vi red till granhäcken och red runt på grusplanen i typ 10 min:)

Red på hacket och hon var jättefin faktiskt! Hon brukar ju bli jättedryg när man rider på det för hon brukar bara seeg dra och sen slutar det med att hon drar tyglarna ur händerna på mig och går i en underform. Men hon kunde gå i en hyfsat högform i alla gångarter och hon frustade jättemycket ^^, Det är alltid ett bra tecken!

Sen så fick hon mat och fick gå ut i hagen med det rosa regntäcket:)

Imorn börjar vi faktiskt 10 så det blir ju lite sovmorron men imorn börjar de riktiga lektionerna också:(
första lektionen är SO...

Sen slutar vi typ runt halv 3 tror jaag.

Schemat vi fått nu är ju somsagt mycket bättre än det vi hade i 7:an. I 7:an hade vi massa håtimmar och senare dagar och jättelånga lektioner! Nu har vi i stort sett inga håltimmar och vi har kortare men fler lektioner och slutar tidigare:)

Fler lektioner gör mig ingenting för då blire ju mer variation än att bara sitta och räkna matte i 1 ½ timme så har vi ganska många 40 minuters lektioner.

och sen så fick vi reda på att på måndag ska vi iväg med frilufs liv...

Vi ska fara till tavelsjö och klättra i berg med massa packning och sova i tält! :O

1.klättra i berg!!? Tror de att jag är en bergsget eller jag kan inte klättra i berg jag kommer ramla och slå ihjäl
mig!

2. om vi nu måste klättra i berg varför måste vi göra det med packning!!? jag kommer ju få värsta bakåt vikten och ramla och dö!

3. sova utomhus i tält!! Är de galna det kommer ju typ spöregna och det är ju typ 2 grader på natten man kommer ju frysa till en isglass!!:O

näe ingenting jag längtar efter!!
Maja kommer då ta Tingis på måndag och tisdag...

aja men nu ska jag gåå vi hörs pusshejj<3






aa de kan va bra att dom frustar mkt MEN de kan också va att dom får för lite luft.. ifall hacket sitter för långt ner och försvårar andningen... Säger inte att de va så för dig men :)

2010-08-23 » 19:00:31

tro mig, de är de jobbigaste som någosin hände... de är långt som fan att gå!!!

2010-08-27 » 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback