All about us

For ut till ponnyskrutt och gosade med henne ett tag. Hon har verkligen blivit en liten mysponny! :D Ibörjan när jag fick henne var hon lite små sur och tyckte inte alls om när man försökte gosa med henne då drog hon sig bara undan men nu är hon supermysig!<3 stod jättelänge och kramade hennes huvud och hon la mulen mot min kind :')<3

Sen efter jag borstat henne så försökte jag träna lite trix med henne. Först övade vi buga som hon kan bra och sen försökte jag öva "kram". jag ställer mig alltså bredvid hennes halv och sen tar jag handen som går mot hennes rumpa och drar den bakåt så hon böjer halsen och som ger mig en kram med halsen :) det var väldigt lätt men sen försökte jag få henne att träna "hov" haha typ som vacker tass fast med hoven :P
haha det fattade hon typ inte alls , så jag började men att lyfta upp hennes ben och när hon gjorde det fick hon en godis så sen i slutet räckte det nästan bara med att peta lite grann på benet för att hon skulle lyfta fram det :D
Kanske blir en cirkus ponny av henne :P

Sen så tog jag bussen hem och precis när jag skulle smsa manda och höra ifall vi kunde göra något imorn så fick jag ett sms från manda som skrev samma sak! haha det var ganska kuul :P

Så imorn blire staan med Mandaa och självklart blire kinaa maaat det var ju billigt att äta buffe på eurasis bara 85-95 spänn vare och då ingick dricka. Det var ju ingen stor buffe men gott vare!! :D

aja, men nu ska jag gåå vi höörs pusshejj<3


I vintras - självutlösare - klaga inte på mitt HEMSKA ansikte:P





hemska ansikte? det ser naturligt och fint ut :)

2010-08-10 » 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback