All ever need i have in you

helloo har nyss kommit hem från jobbet och gått på promenad med vovven :)

Man kan ju säga att jag är verkligen supertrött och det känns som om jag skulle kunna somna stående :P fattar inte varför jag är så trött bortsett från att klockan ringde halv 7 men ändåå.

Ska fara ut till Tingis senare för just nu ska jag typ sitta vid datorn lite sen ska jag försöka sova lite faktiskt. Hon ska få en vilodag idag så jag ska bara ut och borsta och ge henne mat och kolla så att hon mår som en prinsessa!<3

Btw ficik ju tillbaka min telefon igår :D Den har ju varit inne på lagning 4 gångeri rad för den har aldrig blivit bra. haha lämnade in den för att det inte gick att ringa med den och det gick tydligen inte att fixa så då fick jag en annan som skulle vara ny (en likadan) men den stängde av sig hela tiden så då lämnade jag in den 3 gånger var av en de gjorde en uppdatering på den men nu fick jag en ny igen och den fungerar!! :D

Så nu är jag happy!! :D

aja, men nu ska jag gåå pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback