Carry me

Jaa, idag hade vi alltså klätter utbildning så vi skulle lära oss hur vi skulle klättra och sen gick vi igenom ett info blad med gejer om vad vi skulle packa och vars vi skulle träffas och vad vi skulle göra. Sen fick vi lära oss hur man skulle packa ner ett tält i en tält påse och tälet såg ju ut som en pressening :S

Sen på måndag ska vi träffas på vasaplan klockan halv 8!!:O herreguud jag kommer ju att dö!!
Sen fick jag låna världens största ryggsäck från skolan så jag ska kunna ha alla saker i. Asså jag lovar att om jag trycker ihop mig så kommer jag nog med lätthet att rymmas i den ryggsäcken!

Aja resten av dagen flöt väll på bra och sen for jag ut till stallet och red med Elin:)

tog pelham bettet och vi red ju till granhäcken och hon var riktigt fin!:D Men pelhamet blir typ ett liten fuskbett för med det går hon alltid bra så det är typ om man vill fin rida. Men eftersom hon var störd igår tänkte jag att om hon var det idag också har jag åtminståne ett bättre bett:)
Men hon var riktigt fin och vi gjorde lite skänkelvikningar och sån i alla gångarter. Sen i galoppen försökte jag trycka ihop henne så mycket som det gick och jag tyckte hon gick riktigt bra faktiskt:)

Sen red vi hem igen.

Sista ridturen på Grubbe för i år. Det passar ju så bra att hon får komma tillbaka imorn också för då har det gått exakt ett år sedan hon kom dit för första gången<3

Har iallfall ätit tacos till middag och det som blev över ska jag ta med mig som matlåda till tavelsjö som middag och steka upp på morika eller spritkök... Fy faaan!!

aja, men nu måste jag hänga tvätt vi ses<3







rösta gärna på mig i veckans blogg http://lisaklingblom.blogg.se/2010/august/finalisterna.html?_tmp=2e733c6cb63f1edc4c3e5053ac9166d7c3f75c2d :D<3

2010-08-27 » 22:58:59
» anna

du ser ut som ett glatt emo..

2010-08-30 » 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback