don't you think that I can se what kind of man that you are.. If you'r a man at all

Asså antingen måste jag lära mig att stäng mitt fönster innan jag går och lägger mig eller så måste jag skaffa öronproppar! Igen vaknar man av att grannens unge skriker :S Det gillas INTE!

Idag är det ingen hästdag för mig för nu har ju Majas ridlektion på Tingis dagit igång som vanligt på tisdagar.
såå idag är jag alltså tvungen att hitta på något själv..hmm det kan bli svårt..

Annars är det ju ett perfekt tillfälle att ta med sig Breaking Dawn ut och ligga och läsa den på gräsmattan i solen^^, Hihi jag veet jag har redan läst den en gång men den är ju så förbannat bra att jag mååååste läsa den igen :D
suck twilight nöörd!

hihi såg att jag fått blandade reaktioner på stövlarna:)

Jag tycker att båda är jättesnygga men det var en dålig bild på de från horze men det var den biden som fanns på hemsidan men i horze katalogen som nyss har kommit finns det en stor jättebra bild på de och de är supersnygga och sen ska det tydligen vara väldigt bra kvalité på de och det känns ju lite att köpa ett par tretorn för tusenlappen mer och att de ska gå sönder efter några gånger man använt de..

men jag är inte säker fortfarande så fortsätt övertyga mig om vad jag ska köpa!!

Men nu tycker jag nog att det låter som om kylskåpet ropar frukost..  hmm vi får väll se om det blir frukost nu eller senare eller inte alls:P är typ alldrig hungirig på mornarna:) aja pussvihöörs<3










Horze! :D

2010-08-17 » 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback