gréeeeeeees

tycker man inte ska klaga på rubriken iallfall haha :P

Red med Elin runt skogs vägarna idag och det gick väll rätt bra tror jag. Sen så putsade vi upp alla grejer och fixade inför tävlingen på söndag.
Haha vi ska t.om försöka knoppa de:P hahahahha vi får väll se hur de knopparna blir, antagligen kommer de se förjävliga ut haha men då kommer hon få ha luvan på sig för jag rör inte hennes 3 strån till pannlugg ^^,

Aja sen när jag kom hem for vi nästan direkt ut till SURF för att kolla på hopptävlingarna och självklart åkte kameran med!

aja men nu ska jag fixa till bilderna som jag fotade idag så hare bääst pusshejj<3


Elin och Mio förra SURF tävlingen:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback