Homeei

Nu är jag hemma och har varit det ett tag men har varit ganska trött så ahr inte orkat sitta vid datorn ^^,

Red till baggböle med elin och jag tog faktiskt en chansning och red henne på hacket och det gick bara braa :D
Har ju inte kunnat rida på hacket när jag rider ut iallfall själv för då sticker hon bara och det är ju inte alls bra men jag tänkte att eftersom hon knappast lär sticka från Mio så kan jag lika bra pröva och försöker hon dra får jag väll hoppa av. Men hon var såå sööt och snäll!! Haha hon följder Mio som en skugga och vill absolut att han ska gå före henne och hon blir jättesur ifall man försöker rida före.
Men jag fattar inte det för alltid när vi red ut med folk i villanäs ville hon alltid gå först och blev superduper stark och irriterad om hon inte fick det.

Sen på vägen tillbaka till stallet så hittade jag en liten "stig" med en stock över som jag hoppade över med Tingis hihi det var superkul!! :D

Hon tyckte också de tvar superkul för öronen var verkligen spetsade frammåt haha stocken var typ 30 cm hög:P

Sen kom det ett jätteskyfall så vi blev genomblöta när vi red hem.

Sen så nu har jag duschat och ätit lunch och tittat lite på Tv något matlagningsprogram som var ganska tråkigt ^^,

Statestiken fortsätter och ticka uppåt och jag fattar inte vars ni alla kommer ifrån men kul är det!! :D

Har fått lite bilder av Jennie Hjalmarsson fron Surf och de bilderna är verkligen SUPERFINA!! lägger upp de snart pussvihöörs<3









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback