Hopptävling ströcke L:c+5

Är verkligen supernöjd med rundan idag! :D

Hon var så otroligt fin och lyssnade jättebra och hon var lugn och inte alls speciellt stark förän i omhoppningen:)

Men grunden kändes bara super tror det där är den bästa grunden nånsin! Vi kom i stortsett rätt på alla hinder och hon lyssnade frammåt och bakåt blev en snygg nolla!

Sen i omhoppningen satsade jag verkligen! Vi fick ett kråksprång på ettan för jag hade för lite tryck bra till 2:an fläskade på till 3:an och tappade henne till banken så jag var tvungen att rida runt och hoppa banken åt andra hållet istället så där tappade jag massa sekunder och det var synd!

Blev ingen placering i klassen men kom 3:a i cupen! :D Men det tråkiga var att då fick man ingen rosett, men jag fick iallfall rida ärevarv och då blev hon då taggad:P

hästen före oss började studsa när vi skulle iväg och då började hon också studsa och sen på långsidan gjorde hon värsta bakutsparken så jag höll på att trilla av haha det hade varit pinsamt! :P men tur att man har bra balans då^^,

men hon kändes ändå lite seg idag. Hon bjöd ju på hinder och sprang på i ett bra tempo men jag skulle bara vilja att hon sög lite mer mot hinderna som hon brukar men istället blev hon ju lydig och det är ju bara bra! :D

Imorn blire L:b+5 och L:a hihi hoppas det går bra och jag ska försöka rida lika bra som i grunden idag:)

men här kommer film från idag och nu vill jag ha massa komentarer!! :D





Nåå vad tycker nii? :D





såg ju jätte bra ut

2010-08-21 » 15:17:58
» Agnes

suuper:D

2010-08-21 » 15:31:02

Du har en grymt fin ponny!

2010-08-21 » 16:14:25
» Saga

Vad duktiga ni är och vad fin Tingeling har blitt! :D

2010-08-21 » 23:22:07

ser jätte bra ut. duktiga är ni:)

en fråga; hut lägger man till musik till videon?

jag har inte fattat så mycket än:)

svara gärna på min blogg:)

2010-08-22 » 08:09:07

GUD VILKEN SNYGG RUNDA JOHANNA:) OCH OMHOPPNINGEN, JAG SÄGER BARA WWOW! :D

2010-08-25 » 07:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback