I made it

Söndag.
1 vecka kvar tills skolan börjar..fan!


Igår blev en slappkväll med godis och dricka i soffan framför CSI någonting det var braa:) Sen började vi på att se en film som gick på tv 4+ med Brad Pitt men vi orkade inte se klart den för den skulle sluta 00.15.

Sen gillas det ju inte av att man vaknar klockan 9 av att grannarnas unge skriker utanför mitt fönster...
Efter att försökt somna om i typ 1 timme klev jag upp i stället och jag ska nog snart gå och lägga mig i solen och bättra på min osynliga bränna ;)

Men först väntar en stökig övervåning som måste städas...

Ikväll ska vi iallfall köra in på hippo och hoppträna litegrann själv:)
Våra riktiga träningar startar ju inte förän om 2 veckor och man vill ju hoppa innan tävlingen:)

ajusste jag kollade proppen och det fanns visst en L:b+5a på lördagen:P haha jag tänkte inte på att det också var en DM klass jag tänkte att B-C-D hade samma:) Men jag ska ändå inte tävla DM:et:) jag håller mig till cuperna och sedan L:an som är DM finalen för de som tävlar DM:et :)

Näe nu ska jag gåå vi hörs senare idag pusshejj<3






fina ni är tillsammans:)

hoppas det går bra, följer dig via bloglovin nu:)<3

2010-08-15 » 18:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback