I need insperation

HJÄLP MIG JAG BEHÖVER INSPERATION TILL EN NY BLOGGDESIGN!!

Jag behöver nu insperation till en ny design som snällaste bästaste minette kommer göra åt mig:)

Jag har ingen aning om

1. vilka bilder jag vill ha.
2. hur många jag vill ha.
3 vad det ska vara för färg på bakgrund och header.
4. hur jag vill att bilderna ska sitta alltså vad jag vill ha för layout

sen är det säkert någnting mer jag inte kommer på:P

Sååå alla som har någon ideé tycker jag ska säga det och ni som vill vara extra snälla får gärna skicka en slags skiss på någon slaggs layout till min mail [email protected]

SÅ SNÄLLA HJÄLP MIG KOMMA PÅ NÅGONTING!!

jag funderar själv på något i stil med den HÄR designen:)

tidigare bloggdesigner jag har haft. ( klicka på de för större bild )

  

här började jag få hjälp med mina designer haha lite skillnaad:P

 

det där är alla bloggdesigner jag har hunnit haft.

Vad tycker ni? visst är det mycketbättre att be om hjälp! haha äre ens någon som har följt min blogg så länge att ni kommer ihåg alla de där designerna?:P






hmm.. jag tror jag har följt din blogg ända sedan du hade den på dig och blue eye när ni hoppar ;] ganska länge alltså!

2010-08-18 » 20:35:01

Hehe jag har tittat in din blogg sen Blue Eye designen. Men jag har bara tittat in ibland lite då å då ^^



Jag tkr du ska ha på dig Själv, Tingeling, Baxter ( vet inte om han hette så men ) & någon bild du tagit själv med kameran, som ex du redan har på din nuvarande desing.

:)

2010-08-18 » 22:05:28

jag har följt den sen den lila desingen med 2 bilder, den borde du ha igen ngn ggn för du gör sjukt fina själv tycker jag! :)

2010-08-18 » 22:37:44

Jag såg att du och Tingis låg bra till på den dära cupen ;)

Grattis :)

2010-08-19 » 01:03:34

Jag tycker du ska ha en dressyrbild en hoppbild och en "mysbild" :) Med tingis :D

2010-08-19 » 01:05:32

Sv; nu är bilderna skickade

2010-08-19 » 12:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback