It's too late too save you this time

Skoladag nr 2 idag ju. brjade klockan 10 så fick lite sovmorron iallfall. Har typ bara tråkiga lektioner på tisdagar och vi slutar ganska sent, kvart över 3.

Sen så har jag och mamma varit ute i villanäs och skrivit upp oss på lite vecko pass eftersom vi ska flytta tillbaka dit på lördag:)
Pratade med Anna E lite också som var i stallet och sen tog vi hem lite grejjer från skåpet som hade börjat mögla :S

som min ridhjälm, ett bogskydd , ett par regnbyxor och hennes lädergrimma..
Men vi slängde iallfall hjälmen nu när jag har den nya hjälmen som jag ska ha i stallet:)

Maja har ju Tingis idag så jag är ju hemma idag och sen ska maja tydligen ha henne imorn också såå det blir 2 tråkdagar för mig..

btw såg ni på fångarna på fortet igår? de var ju galet bra faktiskt! ikväll äre ju också de Idol VS Let's Dance sjukt kul! :)

ska försöka designa mina naglar på något coolt sätt också hehe får ju se hur de går dårå men men^^,

nu ska jag gåå vi höörs senare pusshejj<3










vad har du för ny hjälm?=)

2010-08-24 » 17:58:52

hihi. allt bra?:)

2010-08-24 » 21:00:07

Jätte söt blogg :>

2010-08-25 » 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback