Planer för imorn

Vad händer imorn må tro?

joo, vi i tävlingssektionen har kuvertering för moderaterna inför valet och ska stoppa papper i 127.000 kuvert!! :O
Så jag kommer alltså i stortsett sitta instängd i ett rum och stoppa papper i kuvert och stänga igen de HELA dagen!

Maja kommer alltså ta Tingis då och förhoppningsvis om det inte blir allt för sent så far jag till Manda och sover där så jag hoppas verkligen att det inte blir så sent men hur lång tid kan det ta att stoppa 127.000 papper i kuvert och man ska typ göra 1000 stycken själv... hmm tror jag kanske råkade säga det magiska ordet?

Alltså när man säger t.ex " Hur lång tid kan det ta?" tar det garanterat extremt lång tid samma sak med " hur svårt kan det va" ni fattar nog själv vad jag menar XD

näe nu ska jag sluta skriva tråkiga inlägg vi hörs väll imorn när jag har tid pusshejj<3






sv; det är klart att det finns, men eftersom att hon ska säljas är det väl på grund av att de inte vill sätta någon annan på henne! även om det inte syns så är märta en rätt speciell häst som är väldigt svår på sitt sätt, och som sagt vi bor på fel sida swe för att kunna utnyttja det fullt ut, men kommer hon rätt, så Går hon långt! det är det inga tvivel på och det är därför hon är till salu

2010-08-02 » 01:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback