River flows in you

har ganska nyss vaknat och jag har försökt rita lite mer på en bild som jag ritade igår men jag fyllde mäst bara i konturerna istället för annars skulle jag nog bara förstöra bilden, för jag blev ändå nöjd med den :) även om den är lite osymetrisk blev den bra tycker jag. Inte för att jag är någon stjärna på att rita men ifall jag anstränger mig kan det ju bli bra :P

kanske lägger in en bild på den sen om jag orkar ;)

ska nog snart hoppa i duschen och försöka fixa mig inför en dag på staan :)

Inte för att jag ska köpa så mycket måste ju spara på pengarna så jag har råd med tretorna sen.

jusst nu lyssnar jag på spotify och först vare som rubriken - River flows in you ( Bellas lulleby ) Har ju skrivit det massa gånger tidigare men melodin är bara så härlig den är som så fin..
nu är det iallafall Slipknot - Snuff som spelas. Den låten är också superhärlig!<3 men det är typ bara rock på min spellista annars förutom några låtar från twilight soundtrack :)

aja, nu ska jag kolla runt lite pussvihöörs<3

typ en veckas gammal bild :)







sv: ja, jag har några bilder på dig och Tingis :) men dom blev inte så bra eftersom det regnade ;p

2010-08-11 » 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback