Shopaholic

Har inte kunnat uppdatera för att jag har varit på stan med Manda efter skolan :D
Det kändes skönt att få bränna lite pengar^^,

Jag har iallfall köpt: en fuktighets kräm ,skjorta, 2 par örhängen och en ring:)

Sen så åt vi glamorös middag på stan. Av någon anledning lyckades jag gå med på att äta på frasses :S
Men men de dög iallfall och sen pratade vi om massa saker som bl.a att när vi är 18 så skulle det vara superduperkul att dra till USA en vecka!! Fatta så galet kul vi skulle ha alltså!!

aja, men nu när jag kom hem gissa vad som har kommit!!! :D

Mina nya ridstövlar från Horze!:D Det är verkligen så fucking snygga!! De är seriöst snyggare en tretorn!!^^,

aja men nu kommer bilder på de jag köpt + stövlarna! :D


Örhängen från Glitter

Örhängen från Glitter

Ring från Glitter

Skjorta från Gina Tricot

Fuktighetskräm från Kicks

Och nuuuu de supersnygga tävlingsskorna från Horze!! :D


hehe oj skärpan^^,




Visst vare bara så extremt jätte otroligt supernsnygga!! :D
Och de var riktigt sköna också ite långa för mig i benen men de sjunker ju ihop efter några användningar men jag kommer bara använda de på tävling! :D

A jusst fråga joo jag har en ny hjälm som är från Umeå Hästsport butik det är en ventlikationshjälm som heter någonting på K den är jättebra iallfall och jag använder den som stallhjälm:)

men heelt seriöst nu vad trycker i om stövlarna!! vare inte bara sjukt snygga!!:D??






Ridstövlarna var jätte snygga

2010-08-26 » 17:05:41

inte snyggare än tretorn..

2010-08-26 » 21:02:12

Tävling på bloggrn,var gärna med :)!

//Vendela&Lisa



http://ponnyproffsen.blogg.se/2010/august/bloggtavling-hos-ponnyproffsen.html

2010-08-27 » 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback