This is gonna be fun

Har kollat igenom startlistor och sånt igen och jag har märkt att det är väldigt tufft motstånd i alla de klasser jag är med i :) Det ska verkligen bli superkul att få tävla i stöcke igen för Tingis gick verkligen superduper bra där sist:) Det är nog den tävling hon gått allra bäst på så jag hoppas ju att det kommer gå super nu ocksåå!!
Haha i L:an är det verkligen bara bra ryttare och hästar men det är väll det det ska vara i en sån hög klass:P Aja jag kommer hoppas på nolla iallfall skulle vara så kul att få sätta en nolla i L:a innan tävlingssäsongen är slut:)

men nu ska jag gå ut med Basse pussvihöörs<3






hur många besökare har du per dag?

2010-08-15 » 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback