This is what I see

nu ska vi snart i familjen fara iväg på födesedagsmiddag hos Elin och Mio:)
Elins mamma Katarina fyller år så grattis till henne:)

Imorn kommer jag ju inte heller kunna uppdatera fören jag tävlat klart och det kommer bli mycket senare imorn:) Vet besiktningen inför L:An är mellan 1-2 och sen äre ju själva klassen så jag kommer nog inte vara hemma förän halv 4:)

Då blire förhoppningsvis film från L:b+5 och L:an såå önska mig lycka till vi höörs imorn!! :D<3



Har på mig örhängerna som jag köpte på Bikbok ( påminn skyldig Manda 50 spänn! )






Jag är med i en tävling och hade varit glad om du ville rösta på mig :) bild nr 3 =D

http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/roligaste-uttryck-2.html#comment



Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:

http://satilaryttaren.blogg.se/category/veckans-tavlingsbild.html

Hade varit kul om du vill vara med :)

Tack :)

2010-08-21 » 17:44:21

lycka till:D

2010-08-22 » 08:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback