We don't always look happy ^^,









hahaha det här är nog den snyggaste bilden:P meeen det handlar ju om att bjuda på sig själv:P hahahahaha!!!!



























Okej, av de här bilderna har vi alltså lärt oss att:

1. jag måste lära mig att rida med kortare tyglar även om jag gärna vill rida med längre tyglar

2. jag måste lära mig att antingen titta bort när jag blir fotad eller helt enkelt lära mig att posea:P

3. Tingis behöver mer ännu mera muskler framför allt rumpa :)

slut resultat = jag ska bli en dressyrryttare som posear som kommer fortsatta bygga muskler på ponnyplutt!

Men hon har byggt mycket mera muskler och det ska vi fortsätta med hihi hon ska bli biff!! :D

Ni ska bara få se hihi längtar till nästa fredag!! Kan ni gissa vad som händer då? :D<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback