Can you take my hand

Jaa då firar ju bloggen snart 2 år då och vad har egentligen hänt med min blogg på den tiden? Det har nog hänt ganska så mycket kan jag säga^^, Har bläddrat bakåt och kollat på vad jag skrev om under mitt första blogg halv år och jag sitter typ och asgarvar för guuud så roligt jag skrev:P haha men sen var jag ju 12 också:P märker att jag har föränddats ganska myckte utseende mässigt också för runt de första ego bilderna ser jag verkligen jätteliten ut!:P Haha men det är alltid kul att kunna titta tillbaka på sånna bilder för om 2 år till så kommer jag antagligen tycka att jag ser jätteliten ut nu^^,

Har hunnit vara hos Tingis och det blev en mysig barbacka tur i skogen och skrutt skötte sig riktigt bra:)
Sen så stod jag och gosade med henne ett tag och hon har blivit riktiggt mysig!:D Åååh vad jag älskar min lilla ponnyskrutt!<3
Sen nu när jag kom hem har jag kollat på tävlingsterminen 2011 och guuuuud så kul det ska bli!!:D Vi hade ju ett jättebra år förra året så jag hoppas att det här blir lika bra och förhoppningsvis ännu bättre!:D Men det känns ändå inte som om vi kommer få lika mycke placeringar som i år eftersom jag förhoppningsvis kommer kunna tävla högre klasser och då blir motståndet mycke svårare och det blir ju såklart tekniskt mycke svårare, jag säger inte att det inte är hårt motstånd redan nu för det är det verkligen! Det är massor av bra ekipage som tävlar L:c - L:a och jag och Tingis hade ett bra år och jag hoppas vi får fortsätta med det!:D

näe nu ska jag gååå pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback