Cuz what you searching for can't be finde

Gårdagen spenderades i stallet och sittande i Mandas säng och se på twilight och massa avsnitt av Vampire Diaries :D Så jag tror vi somnade runt 3 och sen vaknade vi 11 så de var skönt fast nu känner jag mig jättetrött^^,

Idag så red jag Tingis på banan och jag tror monster perioden kommer snart för hon var ganska grinig och lite tjurig i början men jag försökte att inte bli arg och irriterad utan fortsatte bara rida på och sen så blev hon jättefin!
Galoppen idag kändes faktiskt jättebra och hon kunde jobba på i ett ganska lugnt och samlat tempo och galoppen kändes väldigt rytmisk!:D

Näe nu ska jag nog hoppa i ett varmt bad med ansiktsmask och imorn blire stan med Manda såå vi höörs<3






Kan du inte ha såhära att du tar bilder på dina typ 3 bästa schabrak och visar :D

2010-12-28 » 01:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback