Its all that im asking

Julshows träningen igår gick väll rätt bra när vi fick köra om det en extra gång för det blev lite knas haha med våran bana är väldigt lång så den är enkel att glömma^^, Tingis var iallfall väldigt taggad och Hvete vad stark hon var! Kan ju säga att det var ett smart drag att ta det skarpare bettet annars hade jag inte haft en chans att hålla henne hon låg verkligen på! Men sen tyckte hon att det var superkul också!:D Haha satan vad hon brassade på på ena långsidan:D hihi ganska kul faktiskt för hon är riktigt snabb!:D Men det var inte fullt lika kul när hon gjorde det ute i skogen på andra sidan vägen för det där jävla tåget kom:S DET var läskigt!
Men jag tror ändå vårat nr kommer bli bra bara allt klaffar som det ska!:)

Idag är det iallfall julshow och jag kommer rida i andra showen som är klockan 2 :) Rider bara en show i år för vi är för många men det passar bra för jag märkte på genrepet när vi var tvungen att köra om en hel gång att Tingis blev ganska trött och VÄLDIGT svettig men sen har ju hon fått jättelång päls igen sen förra rakningen. Hennes päls växer verkligen som ogräs! :P

aja, nu ska jag gåå vi hörs eller så kanske vi ses idag? ;)

<3

Dead by April - Stronger






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback