It's my time

Slutade ju halv 12 idag så att klockan 1 blev det att träffa Manda på stan och äta lunch och kan ju säga att vi inte åt lite haha kommer typ inte kunna äta på en vecka:P Sen så bytte vi julklappar och min julklapp var ju... haha jaa vad ska man säga om den egentligen.. väldigt otippad men kul:P

Sen så började vi rulla ut från restaurangen och gå runt lite grann och jag hittade en supersöt tjocktröja och sen så köpte jag sminkborttagningsmedel eftersom mitt är sluut:)

Sen så snackade vi om allt och ingenting och hade allmänt kul men det blev inte stan så länge eftersom jag egentligen borde sitta och plugga tyska.... men jag kan nog sitta vid datorn ett litet tag till^^, Maja har ju ändå Tingis:)

näe men nu ska jag gåå sees^^,



Tjocktröja - Carlings - 299kr


Huuur sööt?^^,



Sminkborttagningsmedel - Kicks - 50 kr

Skillet - Awake and Alive





Sen så bytte vi julklappar



vad fick du? :D

2010-12-08 » 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback