Right here right now

Uppdateringen på topp här eller? :S Aja, igår var det ju julshow och det var riktigt kul!:D

Jag red ju bara i andra nr eftersom vi var för många men det var ju ännu mer publik då så det var superkul!:D
Hästarna var supertaggade (iallfall Tingis) och man själv blev supertaggade av musiken och pubilken och alla som klappade osv!:D Sen var vi ju riktigt snygga också när vi red!:P Haha, jag hade ett par röda blinkande shutter shades på mig och alla verkade gilla de!:D När vi red in så hade jag de avstängda och sen när vi hade ställt upp så satte jag på de och alla började typ skratta:P
Näe men jag är nöjd med vårat nr och det var superkul att få rida de!:D

Men gud jag har ju inte berättat vad vi var för något! I år var det tema tidsreda och vi fick vara 80 tal!:D
Tingis var såå sööt i en glitterpannlugg och lite glitter i svans och runt martingalen^^, Jag själv hade ett par turkosa tights med knallrosa benvärmare och sen hade jag en svart body med ett rosa skärp i midjan, nät handskar i rosa och limegrön och sen hade jag ett turkost överdrag på hjälmen med ett rosa pannband längst ner^^, aa åsså shutter shadesen:P

Riktigt heta var vi och pappa har filmat lite från showen så det kommer nog upp film snart :)

Idag har vi lucia volley på skolan så idag blire att spela volleyboll och det är ju utklädnad också så vi ska vara Mimare^^, Så nu har jag iallfall på mig de kläder jag ska ha och sen så blire att sminka sig när man kommer till skolan:)

men nu ska jag äta frukost vi höörs<3



Skillet - Awake and Alive






» Tove

Jätte fin blogg :D

Allt bra?

2010-12-13 » 14:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback