To get me high

Idag har det varit en rolig dag och Tingis skötte sig ganska bra i skogen med Elsa och Greta Gris och sen blev det hem äta och sen till hippo för jushows träningen och som vanligt är allt jätte rörigt och försenat men vårat nr blev ändå väldigt lyckat och jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra :D Jag funderar faktiskt på att avstå frå shown i år. Jag ska nog fråga Felicia om hon vill rida båda showerna för då kan jag hjälpa till med vårat nr ännu mer + att Tingis lär ju få damp :P Men vi får se hur jag gör:)

Iallfall så är min kväll riktigt härlig med en gosig hund och härligt folk på sms:) Aja, nu ska jag återgå till soffposition haha vi ses^^,<3

 hahah asså jag älskar bara bilden:P<3

Skillet - Better Than Drugs






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback