What if I fell to the floor, couldn't take this anymore

Dressyrträningen igår gick riktigt bra. Bev ganska mycket självständigt jobb med tempoväxlingar och små volter och sånt och det gick bara bra. Kunde hålla henne i en ganska högform för annars vill hon gärna lägga sig i en lägre form eftersom hon har enklare för det eftersom hon är ganska lång i kroppen blir det enklare för henne.
Galoppen var ganska dålig och både hon och jag fick kämpa på bra för att få den mera rytmisk och hon tyckte det var riktigt jobbigt. Jag bestämde mig för att inte haka upp mig på hennes dåliga galopp för hon försökte faktiskt jobba på och det gör hon verkligen inte alla gånger :P
Sen skue vi avsluta med att rida skänkelvikningar i skritt och kunna få de att tvära ganska mycket och det gick också riktigt bra för hon är faktiskt jätteduktig på skänkelvikningar :)
Jag är iallfall nöjd!

Idag kommer Maja ha Tingis så jag ska träffa upp Manda på stan vid 1 för jag slutar halv 12 och sen så blire en liten stund på stan och sen sa jag hem och plugga inför tyska provet på fredag...

Näe nu ska jag till skolan vi höörs pusshejj<3



Jag tror kanske inte att vi skulle kunna klara en hel tävlingsbana på 120 inte just nu men jag tror vi skulle kunna klara en kortare bana på 110 något enstaka på 120 och det går inte bra för oss alla gånger som i Kåge t.ex min ponny har VÄLDIGT mycket humör och är inte hon på humör så spelar det ingen roll om det är 50 eller 120 för hon kommer ändå att göra som hon vill och då har jag ingenting att säga till om. Men vi ska nå så långt vi kan tro det eller ej!

30 Seconds To Mars - The Kill






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback