Whatever you do don't be afraid of the dark

Idag blire att gå runt och göra ingenting tills jag ska fara ut till stallet vid halv 3-3 för ikväll blire hoppträning och det ska bli kul! Har ju inte hoppat henne på typ 2 veckor så det ska bli kuuul! Kommer bara att hoppa lågt idag men det gör inget det är lika roligt ändå :) eller det är ju roligare att hoppa högt men ändå^^,
Sen så äre ju skola imorn och nu blire verkligen att hårdplugga i veckan för vi har 3 prov :S No, So och Tyska :(
Och jag MÅSTE ha MVG på SOn för då borde mitt MVG vara säkrat i betyget nu till jul eftersom jag ligger på gränsen till MVG nu.. NOn skulle sitta jäkligt bra med ett MVG också då borde jag kanske kunna ligga på VG nivå och Tyskan är ganska enkel så jag borde kunna få ett MVG på provet och kanske ett VG i betyget till jul...Åh, sen har vi ju äckelmatte också...Blir antagligen ett G där hur jag än gör men ma kan ju försöka litegrann.. Näe allt skolsnack och betyg och skit gör mig depp nu ska vi vara glada att det snart är julshow och jullov osv:D

Jag kommer nog köra in Tingis på lördag och vara med på genrepet och är hon störd så får jag väl skippa showen..Men det gick ganska bra förra året förutom att jag inte hade något bett att styra på:P

aja, nu ska jag gåå vi hörs<3






» Agnes

Skönt att inte va den ända på planeten som har valt tyska!

2010-12-05 » 15:15:06

Skulle du vara intresserad av en bloggträff i samband med GBG horse show?

Rösta på min blogg, är majoriteten av rösten: JA så

kanske jag personligen, genom kontakter o sponsring ordna en riktig bloggträff för oss ca 453 hästsportbloggare!



/ Eleonor

2010-12-05 » 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback