Why am I in the shadows

Tingis var riktigt fin idag när vi trimmade lite på banan!:D Blev nästan mäst galopp idag och hon var riktigt lugn och avslappnad och kunde gå på i en rätt bra form!:D Hon behöver inte träna på traven för den är hoon redan så stark i så hon behöver nog mäst galopp jobb istället och hennes galop har blivit riktigt bra och sen var också väldigt rytmisk idag!:D Blev ett pass på kanske 45 min?:)

Nu är jag iallfall hemma och har ätit middag och sitter och smsar med Patrik som tydligen ska komma och då blire att chilla och se på film:) förutom att han vill se skräckis och jag hatar skräckisar för jag är en riktig fegis när de gäller sånna filmer :S Kommer typ sluta med att han sitter och skrattar åt mig när jag sitter i ett hörn med en kudde i ansiktet :S

imorn blire iallfall att fara till Tingis och ta en tur i skogen och checka av att hon känns fin och sen på söndag blire ju julklappshoppning :) Det ska bli kul och jag hoppas hon sköter sig och är på bra humör :) Men hon har varit en ängel hela den här veckan så det känns lovande!:D Förutom att det betydet att hon snart kommer bli dryg igen:P haha hon har typ 2 veckor av att vara ängel och sen 2 veckor monster och så rullar det på -.-' tur bara att de där 2 bra veckorna finns!<3

aja, nu ska jag gåå vi hörs<3



I Love you<3

Von Benzo - Bad father bad son






Hur gammal är din häst? :)

2010-12-17 » 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback