You make me stronger

Kvällen spenderades i soffan halvt sovande framför tvn, skönt vare iallfall! Usch känner mig faktiskt ganska sliten och helst av allt skulle jag bara vilja ligga i sängen en hel dag och inte göra någonting men eftersom jag har en hund att underhålla och en ponny att ta hand om år ju inte det men jag tror jag ska fara ut till Tingis i kväll och då blire nog att rida på banan och skutta lite cavalettis, det tycker hon och jag är kul:)
Har nyss snackat lite med Becca och planerar inför nyår imorn så vi kommer vara några stycken som drar ner på stan sen ,trevligt treeeeevliigt!
Näe nu ska jag nog gå och dö i soffan ett tag men vi hörs sen om jag vaknar haha pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback