Good Morning<3

Nu har kamera batteriet laddat hela natten och nu är det fullt!! :D Den ska jag använda och fota med ikväll när jag och Becca ska ha födelsedags middag tsm :D Kan knappt fatta att jag fått en systemkamera med 2 objektiv till!! :D jag tror inte den hade någon blixt så det måste jag väll köpa till. eller den kanske hade inbyggd blixt? aja, om ni undrar vad jag gr uppe så här tidigt en lördag morgon äre för att jag har grönt kort kurs på hippo från klockan 9-4!!! 7 timmars kurs :O och sen på söndag är det från 13-17 4 timmars kurs :O det blir låånga stalldagar för mig + att efter kursen har jag hoppträning kl 18 och sen kl 19 har ska vi sammlas och prata om tävlings terminen inför 2011 :P det blir som sagt lååååååååånga stalldagar men det är ju kul :D aja, nu ska jag gå och pilla lite mer på min kamera puss vi sees<3

 





blixten är inbyggd ;P

2010-02-06 » 07:30:37
» Saga

Haha, jag var där idag och det vara bara från 10 till halv 2.. :)

Lycka till! :D

2010-02-06 » 14:48:33

Har inte du grönt kort?

2010-02-06 » 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback